top of page

Zwroty i wymiany

Zwroty i wymiany


Femme Fables Blog and Store dokładamy wszelkich starań, aby każdy zakup sprawiał Ci radość. Jednak zdajemy sobie sprawę, że czasami produkt może nie spełnić wszystkich Twoich oczekiwań.


Możliwość zwrotu lub wymiany: Masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki na zwrot lub wymianę produktów.


Jak wymienić lub zwrócić produkt?


  1. Wypełnij "Formularz zwrotu - wymiany towaru". Jeśli nie posiadasz formularza, pobierz go z naszej strony.

  2. Zapakuj produkty wraz z formularzem i dowodem zakupu.

  3. Odeślij na adres: ULIANA VOVK Femme Fables Blog and Store, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 75/21, 60-523 Poznań.


Ważne: Akceptujemy zwroty i wymiany tylko dla produktów w niezmienionym stanie. Produkt powinien być nowy, bez oznak użytkowania i w oryginalnym opakowaniu. Chociaż nie wymagamy podawania powodu zwrotu, wartościowa będzie dla nas Twoja opinia w tej kwestii, co pomoże nam doskonalić nasze usługi.

Po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu wnioskowanego działania, niezwłocznie zwrócimy Ci środki na rachunek bankowy lub wyślemy wybrany przez Ciebie produkt. Przesyłki wysyłane "za pobraniem" nie będą przyjmowane.


REKLAMACJE

Jak zareklamować produkt?

  1. Wypełnij "Formularz reklamacji towaru". Jeśli nie posiadasz formularza, pobierz go z naszej strony.

  2. Zapakuj produkty wraz z formularzem i dowodem zakupu.

  3. Odeślij na adres: ULIANA VOVK Femme Fables Blog and Store, ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 75/21, 60-523 Poznań.


Reklamacje rozpatrujemy standardowo w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. Jeżeli proces reklamacyjny będzie wymagał więcej czasu, zostaniesz o tym poinformowany. W przypadku uzasadnionej reklamacji towar zostanie naprawiony, wymieniony na pełnowartościowy, lub w przypadku braku możliwości wymiany, zwrócimy równowartość ceny produktu.


Pamiętaj: Dołącz dowód zakupu (paragon lub faktura VAT) do przesyłki.

Dla bezpieczeństwa odsyłanego towaru, zalecamy korzystanie z usług kurierskich lub opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka priorytetowa".

W razie pytań lub wątpliwości: Skontaktuj się z nami pod numerem +48 660 436 487 lub napisz na adres ulianavoovk@gmail.com.

bottom of page